John Wiley & Sons The X-Factor Cover Ross Reck ist Consultant und hat die letzten 15 Jahre damit verbracht, einen Vier-Phasen-Management-.. Product #: 978-0-471-44389-6 Regular price: $40.09 $40.09 Auf Lager

The X-Factor

Getting Extraordinary Results from Ordinary People

Reck, Ross R.

Cover

1. Auflage Oktober 2001
XVI, 192 Seiten, Hardcover
Handbuch/Nachschlagewerk

ISBN: 978-0-471-44389-6
John Wiley & Sons

Kurzbeschreibung

Ross Reck ist Consultant und hat die letzten 15 Jahre damit verbracht, einen Vier-Phasen-Management-Prozess zu entwickeln, der seiner internationalen Klientel dabei hilft, ihr Kerngeschäft zu steigern, und zwar in Millionenhöhe. Er gründet seine Philosophie auf den - wie er es nennt - "X-Faktor", d.h. das Geheimnis, wie man ganz gewöhnliche Mitarbeiter dafür begeistert, ein Extra-Pensum zu absolvieren und so ihre Chefs dabei zu unterstützen, Ergebnisse der Extraklasse zu erzielen. Reck stellt seine Techniken als Geschäftsgleichnis dar und zeigt, wie jeder Manager mit Hilfe des "X-Faktors" mit durchschnittlichen Mitarbeitern überdurchschnittliche Erfolge erzielen kann. "X-traordinary Results!" liefert das Rezept, wie auch Sie aus Ihren Mitarbeitern leistungsstarke Spitzenkräfte machen können. Umfassend in der Darstellung, leicht verständlich, schnell umsetzbar und universell in der Anwendung: Dieses Buch ist ein absolutes Muss für jede erfolgsorientierte Führungskraft.

Weitere Versionen

mobipdf

Ross Reck is a consultant who spent the last 15 years developing a four-step management process to help his global clients add millions to their bottom lines. His philosophy is built around what he terms as the "X-factor" -- the secret of getting ordinary people X-cited about going the X-tra mile to help their managers achieve X-traordinary results. The process he builds around it is comprehensive, easy to understand and use, and universal in its application. Presenting his techniques as a business parable, Reck shows how any manager can harness the "X-factor" to achieve extraordinary results from ordinary people.

Introduction.

In Search of a Great Manager.

Meeting A Great Manager.

Discovering the X-Factor.

R_x For Taming The X-Factor.

Step One: Plans.

Step Two: Relationships.

Step Three: Agreements.

Step Four: Maintenance.

Taming the X-Factor With Customers.

Taming the X-Factor With A Labor Union.

The End of a Great Morning.

He Became A Great Manager: A Summary.

Appendix A: Putting The X-Factor To Work.

Appendix B: Using The PRAM Model As A Diagnostic Tool.

Appendix C: Three Factors That Assure Your Success in Taming the X-Factor.

Index.

About the Author.
"...easy to read book..." (Business Plus, May 2002)
ROSS R. RECK, PhD, is an internationally known author, speaker, and consultant. He received his PhD from Michigan State University and spent ten years as a professor of management at Arizona State University. His clients include Hewlett-Packard, John Deere, American Express, and numerous other Fortune 500 companies. Dr. Reck is also coauthor of the bestselling The Win-Win Negotiator.